• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    اسکارلت جوهانسن در صدر پولسازترین ستاره های هالیود 2016 اخبار
    اسکارلت جوهانسن در صدر پولسازترین ستاره های هالیود 2016

    ستارگان و ابرقهرمانان مارول صدر جدول ده ستاره پولساز ۲۰۱۶ را تسخیر کردند.

    سینما نیوز به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، مجله گاردین در گزارشی به نقل از فوربس اعلام کرده است اسکارلت جوهانسن در صد پولسازترین بازیگران 2016 قرار گرفته است. این بازیگر با فروش 1.2 بیلیون دلاری در کل جهان و به مدت 12 ماه با فیلمهایی چون «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و هجویه هالیوود «زنده باد، سزار!» در صدر قرار گرفته است.

    رابرت داونی جونیور و کریس اوانس دیگر بازیگران فیلم «کاپیتان آمریکا» در رتبه‌های بعدی قرار گرفه‌اند. فوربس موقعیت سالانه را با استفاده از فروش جهانی بلیت آثار بازیگران محاسبه کرده است.

    فلیسیتی جونز با 850 میلیون دلار در رده نهم قرار گرفته است. این موفقیت با فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» و نقش‌آفرینی وی در تریلر «دوزخ» فانتزی «تماس تلفنی هیولا» به دست آمده است.

    فهرست فوربس تحت تسخیر ابرقهرمانهای کامیک بوک‌ها و فیلمهاست با حضور مارگرت رابی و ویل اسمیت با فیلم «جوخه خودکشی». این دو به ترتیب در رده چهارم و دهم قرار گرفته‌اند. رایان رینولدز با فیلم «استخر مرگ» در رده هشتم قرار گرفته است.

    امی آدامز، بن افلک و هنری کاویل با فیلم «بت‌من و سوپرمن» به ترتیب در رده پنجم، ششم  و هفتم هستند. اوایل دسامبر، مجله فوربس کریس اوانس را باارزش‌ترین بازیگر سال با بازگشت مالی 135 دلار به ازای هر دلار نامیده بود. اسکارلت جوهانسون در آن فهرست سوم بود.

    date_range ۲۰۱۶/۱۲/۲۸
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    − 1 = 2

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد